Op 31 mei jl. was de laatste werkdag de laatste werkdag van huisarts Dorien van der Meulen. Na zeven jaar heel plezierig te hebben samengewerkt heeft Dorien gekozen voor een andere wending van haar loopbaan. Wij gaan haar zeker missen, maar wensen haar natuurlijk ook veel succes en werkplezier in haar nieuwe baan.